دکتر داریوش فروغی

دانشجویان DBA

اطلاعات سایت
مقاله: 260
اعضای حقیقی - پیوسته: 2148
اعضای حقیقی - وابسته: 2151
اعضای حقوقی - دانشگاه‌ها: 37
اعضای حقوقی - موسسات: 181
اعضای حقوقی - شرکت ها: 43
اعضای دانشجویی: 8750

دکتر داریوش فروغی

بررسی پتانسیل های حسابداری مشتری

امروزه بنگاه های اقتصادی سعی می کنند که از طریق تامین الویت های مهم برای مشتریان، سودآوری خود را افزایش دهند. این نکته کلیدی ترین رمز موفقیت آنها و بر پایه ی استراتژی حفظ مشتری است. تمركز بر نيازهاي مشتري فلسفه وجودی بازاريابي است. امروزه بسياري از شركت هاي توليدي مفاهيم جديد بازاريابي را پذيرفته و طبق آن عمل مي كنند. آنها دریافتند كه تمركز بر نيازهاي مشتريان به معناي توجه به كيفيت محصولات توليدي و ارايه خدمت به مشتريان است. بنابراين هر سازماني تلاش مي كند تا مشتري گرا باشد.

تاثیر کیفیت اطلاعات بر نقدشوندگی سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

بررسی رابطه بین ترکیب سهامداران و کیفیت اقلام تعهدی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

هدف این پژوهش بررسی تأثیر ترکیب سهامداران بر کیفیت اقلام تعهدی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادرا تهران است. به بیان دیگر میزان و نحوه تأثیرگذاری سهامداران نهادی و سهامداران انفرادی بر کیفیت اقلام تعهدی مورد بررسی قرار گرفته است. جهت انجام این پژوهش نمونه ای مشتمل بر 178 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران که در سه صنعت فرآورده های غذایی و آشامیدنی، مواد و محصولات شیمیایی و محصولات کانی غیر فلزی در طی سال های 1385-1380 فعال بوده اند، انتخاب گردید.